Blog

Dne 31. 3. 2021 proběhla online informační předzápisová schůzka. Zájemcům z řad zákonných zástupců budoucích prvňáčků byly prezentovány principy výukového programu "Začít spolu" a dlouhodobá strategie vzdělávání žáků na naší škole. V průběhu setkání byla zodpovězena řada konkrétních dotazů. V případě, že jste se této schůzky nezúčastnili a máte zájem znát obsah otázek a odpovědí, tak klikněte ZDE.

 

text: Mgr. Karajanis Petr, DiS., zástupce ředitele

V souladu s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s onemocněním COVID-19 a v souladu s opatřením MŠMT k organizaci zápisů k povinné školní docházce pro školní rok 2021/2022 vydáváme toto opatření, které mění organizaci a průběh zápisu k povinné školní docházce.

 

1. Zápis k povinné školní docházce proběhne v souladu s právními předpisy.

2. Z důvodů mimořádné situace proběhne jen formální část zápisu, od části motivační se prozatím upouští.

3. Zápis bude organizován bez přítomnosti dítěte i zákonného zástupce dítěte ve škole.

4. Žádost o přijetí k povinné školní docházce se bude vyplňovat online.

5. Termín pro vyplnění online žádosti je stanoven od 1. 4. 2021 do 16. 4. 2021.

 

 

ZÁPIS ONLINE ZDE

 

 

PŘIPRAVUJEME - online informační předzápisovou schůzku:

- vedení školy připravuje pro zájemce z řad zákonných zástupců budoucích prvňáčků online informační schůzku,

- v úvodu schůzky vám bude představeno širší vedení školy a budoucí paní učitelky 1. tříd,

- zájemcům budou prezentovány principy výukového programu "Začít spolu" a dlouhodobá strategie vzdělávání žáků na naší škole,

- v průběhu setkání bude vyhrazen čas na konkrétní dotazy,

- schůzka se uskuteční online 31. 3. 2021 (středa) od 18:00 hodin,

- zájemce o online schůzku musí vyplnit "DOTAZNÍK" (do 28. 3.2021) na jehož základě budou na uvedený email zaslány přihlašovací údaje (nejpozději 30. 3. 2021).

 

Kritéria přijímání žáků do 1. ročníku

V souladu s § 164 odst. 1, písm. a) a v souladu s § 165 odst. 1, písm. a) zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění, stanovuje ředitel Základní školy kap. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38 příspěvkové organizace, že ve školním roce 2021/2022 otevře 2 první třídy, kde bude výuka probíhat dle principů programu „Začít spolu“.

 

1. Zákonný zástupce má zájem, aby se jeho dítě vzdělávalo v programu „Začít spolu“ (síť škol s programem ZDE).

2. Zákonný zástupce žáka je obeznámen a v plné míře bude respektovat obsah Školního vzdělávacího programu včetně kurzů, venkovních přestávek a venkovní výuky.

3. Dítě vykoná online zápis do 1. třídy na naší škole.

4. Trvalé bydliště dítěte spadá pod školský obvodu Základní školy kpt. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38.

5. Sourozenec, který naši školu navštěvuje.

 

Prosazujeme: učení pro život.

 

Nabízíme:

1. Výuku s prvky programu Začít spolu: den ve třídě Začít spolu, fotogalerie a videa.

2. Posílení čtenářské gramotnosti žáků.

3. Rozvoj žáků prostřednictvím školních projektů.

4. Školní družinu s provozem 6:30 až 17:00 hodin.

5. Širokou nabídku zájmových kroužků.

6. Sportovně turistické a tematické kurzy.

7. Ozdravné pobyty u moře a další.

 

 

text: Mgr. Karajanis Petr, DiS., zástupce ředitele

Naše třída 8. B se dohodla, že aspoň malým dílem zkusí podpořit velmi těžkou práci lékařů a sestřiček v naší trutnovské nemocnici. Shromáždili jsme plno dobrot, které jsme následně nechali předat těm, kteří si to určitě zaslouží.

Za Vaši práci všichni moc děkujeme a vážíme si jí.

 

text a foto:  žáci 8. B a Mgr. Ryšavý Zdeněk, třídní učitel

Od 22. 3. 2021 bude obnoven provoz školní jídelny na ZŠ kpt. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38. Strava bude vydávána externím strávníkům od 11:00 do 12:00 hodin. Pro zaměstnance a žáky naší školy bude jídelna otevřena od 12:00 do 14:00 hodin. Jídlo možno sníst v jídelně, nebo odebrat s sebou ve vlastním jídlonosiči.

Oběd na pondělí (22. 3. 2021) nutné přihlásit do středy (17. 3. 2021) v systému "Strava.cz".

Vstup do budovy školy od zdravotního střediska, ulice Kryblická.

V případě potřeby prosím kontaktujte vedoucí ŠJ paní Novotnou Eleonoru na emailové adrese: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

text: Mgr. Karajanis Petr, DiS., zástupce ředitele

Na základě rozhodnutí vlády ČR ze dne 26. 2. 2021 se od 1. 3. do 21. 3. 2021 zakazuje prezenční typ výuky. Žáci 1. až 9. ročníků se budou vyučovat distančně.

 

1. obecná pravidla

- je povinná

- dělí se na práci žáka na základě týdenních plánů, práci v rámci video výuky a individuální konzultace

- žák má povinnost vypracovat všechny úkoly zadané v týdenním plánu a naučit se zadané učivo

- v případě, že se žák nemůže zúčastnit video výuky, musí ho zákonný zástupce omluvit dle pravidel

- učitel klasifikuje během distanční výuky i po jejím ukončení z látky probírané v distanční výuce

- škola umožňuje zapůjčení notebooku pro žáky, zajišťuje Mgr. Kyncl Karel (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

 

2. výjimka ze zákazu přítomnosti žáků ve škole

- individuální konzultace (žáci s individuálními potřebami vzdělávání)

- oficiální doporučení: jeden pedagog a jeden žák

- tato individuální forma prezenční výuky bude POKRAČOVAT

 

3. školní jídelna

- není v provozu

 

4. školní družina

- není v provozu

 

Za vedení školy Mgr. Karajanis Petr, DiS., zástupce ředitele.

V Trutnově dne 27. 2. 2021.

Podkategorie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.

Back to top